09.01.2020

ZLÍN – Brněnský veletrh cestovního ruchu GO – Regiontour je každoročně příležitostí k prezentaci nabídky produktů cestovního ruchu, turistických lokalit a zážitků pro nadcházející turistickou sezonu. Letošní veletrh se uskuteční od 16. do 19. ledna 2020 v Brně.

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, která prezentuje turistický potenciál Zlínského kraje, připravila pro letošní veletrh moderní stánek o rozloze 80 m2, v němž bude v pavilonu P představen celý region Východní Moravy jako jedinečný celek, který má turistům zcela jistě co nabídnout. Veletržní stánek bude vybaven 16 informačními pulty. Deset z nich obsadí zástupci atraktivních turistických cílů a podnikatelé v cestovním ruchu, další pak připadnou prezentaci celého regionu a jeho jednotlivých oblastí: Kroměřížska, Slovácka, Valašska, Zlínska a Luhačovicka. Expozice inspiruje k návštěvě kraje formou rozmanitých claimů vycházejících z charakteristiky specifických cílů a nabídek. Například: KDE SI MÉ DĚTI POHLADÍ REJNOKA?, KDE SE PROJEDETE BAŤOVÝM VÝTAHEM? DEŠTNÝ PRALES BEZ LETENKY? KDE UVIDÍTE PRATURA? TRNČENÁ NEBO METYJA? KDE SE Z MÝCH DĚTÍ STANOU ANIMÁTOŘI? ODPOVĚDI NA OTÁZKY NAJDETE NA VÝCHODNÍ MORAVĚ!

Expozice je koncipována tak, aby lidé na veletrhu získali maximum informací a inspiraci pro návštěvu turistického regionu Východní Morava. Jsme připraveni dát odpovědi na typické otázky, které si většina turistů, zejména rodin s dětmi,  klade při výběru své dovolené či víkendového pobytu. Máme v nabídce široké spektrum možností pro trávení volného času na kole, pěšky, na lodi, na koni, ale i relaxaci v lázních a wellness resortech. Letošní novinkou je přímé zapojení aktérů cestovního ruchu do prezentace regionu. K partnerské spolupráci jsme pozvali zástupce turistických cílů a vybrané podnikatelské subjekty, které patří k „tahounům“ cestovního ruchu v kraji. Patří mezi ně například ZOO Zlín-Lešná, Baťův kanál, Archeoskanzen a Živá voda Modrá či Lázně Luhačovice. Svůj prostor dostávají také specifické nabídky z jednotlivých turistických oblastí. Lidé si mohou odnést nejen turistické průvodce, mapy a další tiskoviny, ale také poznat chutě a vůně regionu při ochutnávkách krajových specialit“, zve k návštěvě Petra Psotková, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy.

Návštěvníkům bude k dispozici nově koncipovaná edice tiskovin, které obsahově pokrývají hlavní témata nabídky regionu.

Změnili jsme grafiku našich tiskovin tak, aby korespondovala s designem našich veletržních prezentací. Budeme prezentovat souhrnnou nabídku atraktivit kraje formou Turistického průvodce Východní Moravy, specifickou nabídku Cykloturistika pro každého spolu s Cyklo/turistickou mapou Východní Moravy. Jsme připraveni uspokojit zájemce o rozhledny, ale i o stále více oblíbené minipivovary nabídkou virtuálních pivních stezek. Specifické nabídky jednotlivých aktérů a turistických oblastí pak doplní pověstnou pestrost a zajímavost Východní Moravy“, dodává Petra Psotková.

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy v I. čtvrtletí tohoto roku zajišťuje spolu s partnery také účast na veletrzích ve Vídni, Bratislavě, Drážďanech, Ostravě, Hradci Králové, Praze a v Katovicích. www.ccrvm.cz/doc/veletrhy-2020

 

Kontakty:

Mgr. Petra Psotková, ředitelka CCRVM, T: 577 043 900, petra.psotkova@vychodni-morava.cz

Ing. Zdeněk Urbanovský, tiskový mluvčí CCRVM, T: 733 16 16 71, turistika@vychodni-morava.cz