Snažíme se budovat svéráznou a jasně definovatelnou identitu naší turistické oblasti a tím otevřít Východní Moravu okolnímu světu, přijíždějícím turistům. Zároveň budujeme obecné povědomí o našem kraji a jeho zajímavostech také u místních obyvatel. Sami se totiž opakovaně přesvědčujeme o tom, že je zde neustále, co objevovat a kam se vracet. Proto chceme hrdě představovat a nabízet místním lidem a turistům svérázný a neopakovatelný kraj, kde mohou trávit víkend či celou dovolenou, protože možností je celá řada. Můžete zde poznávat památky včetně těch UNESCO v Kroměříži, vydat se na plavbu lodí po Baťově kanálu, poznávat architekturu ve městě Zlín, degustovat víno na Slovácku a ochutnat frgál na Valašsku, dětem ukázat tradice, folklor nebo jednu z nejkrásnějších ZOO, relaxovat v lázních a moderních wellness, trávit aktivní čas turistikou nebo na kole, v zimě lyžovat nebo jen tak putovat v panenskou přírodou v Bílých Karpatech. Zkrátka každý si zde najde to své.
V rámci naší práce a činnosti se také snažíme pochopit aktuální potřeby a možnosti, které mají poskytovatelé služeb v cestovním ruchu v našem kraji jako jsou například hoteliéři, restauratéři, provozovatelé sportovních areálů, muzeí, pořadatele veřejných akcí, ale také jednotlivců, nadšenců fotografů, sportovců, ochotníků a dalších, kteří se starají o naši zábavu, oddech a relaxaci. Rozličné subjekty a aktéry cestovního ruchu se snažíme propojovat a tím přispívat k vytváření spolupracujícího prostředí, zajímavých nabídek či produktů v rámci cestovního ruchu, což pak vede k větší konkurenceschopnosti vůči ostatním oblastem – krajům. V současné době měníme lehce zaměření naší komunikace vůči veřejnosti. Dřívější prezentace turistické nabídky Východní Moravy, kdy byl dáván důraz na lokality, mikroregiony, oblasti a podoblasti, se stává minulostí. Aktuální prezentace Východní Moravy – Zlínského kraje, zohledňuje obecné trendy a soustřeďuje se více na nabídku konkrétních produktů s ohledem naplnit potřeby zákazníků – turistů. Pro představení našeho regionu využíváme rozličné komunikační aktivity. Marketing destinace musí být moderní, jednoznačný a atraktivní, jak v obsahu, tak ve využívaných komunikačních nástrojích a technických prostředcích. V rámci prezentace našeho regionu je důležitý webový turistický portál www.vychodni-morava.cz s obsáhlou databází lokalit a služeb, kterou pravidelně aktualizujeme, sociální sítě Facebook a Instagram. Rádi bychom v budoucnu více zareagovali na zvyšující se význam videa v oblasti marketingu a sledujeme také další technologické změny v oblasti komunikace. Budeme vždy rádi za zpětnou vazbu od čtenářů a uživatelů těchto aplikací. Chceme je přizpůsobovat lidem a jejich zájmům.