13.05.2020

VÝCHODNÍ MORAVA – Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, která je destinační společností Zlínského kraje, realizuje celou řadu aktivit k podpoře restartu cestovního ruchu po koronavirové krizi. Jednou z nich je zapojení aktérů a podporovatelů cestovního ruchu do zviditelnění turistického regionu Východní Morava.

K tomu Centrála cestovního ruchu Východní Moravy (dále CCRVM) oslovila města, obce, soukromý i neziskový sektor napříč Zlínským krajem s nabídkou součinnosti při identifikaci turistického regionu Východní Morava a jeho zajímavých turistických cílů. CCRVM iniciovala vznik sady šablon pro jednotné podpisy emailové komunikace. Tyto šablony obsahují bannery s obrázky vybraných atraktivních turistických cílů Východní Moravy. CCRVM je rozeslala napříč spektrem aktérů z oblasti cestovního ruchu. Takto si každý může vložit do svého podpisu v emailové korespondenci zvolený obrázek zvoucí k návštěvě regionu a podpořit jednoduchou a bezplatnou formou celý sektor cestovního ruchu Zlínského kraje, pro který je dopad koronavirové krize zdrcující.

Zde apelujeme na skutečnost, že cestovní ruch je obor, který má velký přesah do celé řady dalších oblastí. Cestovní ruch nejsou jen hotely, restaurace a hosté v nich, je to také pekařka ve vaší vesnici, která peče pro místní penziony vdolečky, je to prádelna ve vedlejším městě, která pere prádlo pro místní hotely, je to stolař, který vždy opraví zlomené židle. Také je to zahradník, který pěstuje květiny v zahradách, je to řidič autobusu, který přiváží turisty k památce, galerii, muzeu. Podíl na cestovním ruchu má vinař, který dodává lahodné víno do vinotéky, lidé v informačních centrech, kteří odpovídají na dotazy turistů, jsou to půjčovny jízdních kol či lodí a mnozí další. Všechny tyto oblasti cestovní ruch ovlivňuje a ruku v ruce s tím také jejich ekonomiku,“ dodáváPsotková.

Sada bannerů s pozvánkou k objevování Východní Moravy, i s návodem na vytvoření e-mailového podpisu, je umístěna ke stažení na webu CCRVM: www.ccrvm.cz/doc/bannery. Organizace, samosprávy, firmy a další zájemci ze Zlínského kraje si bannery mohou stáhnout, použít je na svých webových stránkách či vložit do podpisu v emailové korespondenci a společně tak podpořit cestovní ruch v turistickém regionu Východní Moravy. Pokud se chcete přidat, nyní je ta správná doba!

 

Kontakty:

Mgr. Petra Psotková, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy, o.p.s., T: 577 043 900, E: petra.psotkova@vychodni-morava.cz , www.facebook.com/vychodnimorava 

Ing. Zdeněk Urbanovský, marketing a PR, T: 733 16 16 71, turistika@vychodni-morava.cz